Revenue Management Center

Pentru un business hotelier de success, aplicarea strategiei de revenue management este esențială pentru creșterea veniturilor și maximizarea profitabilității. Aceasta presupune optimizarea tarifelor și a disponibilității spațiilor de cazare în funcție de cerere și poziționarea corecta a hotelului în raport cu competiția și cu oportunitățile din piață.

Procesul nostru

Consultanții noștri conturează strategia de vânzare a camerelor pe baza predicțiilor legate de evoluția pieței și a competiției, ținând cont de o bună segmentare și profilare a clienților și avand la bază indicatori de performanță (KPIs) precum rata de ocupare, average daily rate-ul (ADR), revenue per available room (RevPAR), revenue per occupied room (RevPOR) etc.

Pe baza datelor analizate, consultanții Spark vă vor ajuta să luați decizii asumate privind:

  • poziționarea în raport cu competiția și identificarea oportunităților de creștere
  • elaborarea strategiei de preț în funcție de forecast (previziuni privind cererea), de rate parity , de segmentare a clienților
  • identificarea celor mai potrivite canale de distribuție – rezervări directe (direct booking) versus agenții online de turism (OTA)
  • oportunitatea oferirii discount-urilor și creării pachetelor personalizate
  • strategii de vânzare – up-sell și cross-sell
  • includerea unor noi servicii și pachete de cazare pentru îmbunătățirea satisfacției clienților
  • crearea și implementarea bugetului și a planului anual, precum și a strategiei comerciale.

Training-uri specializate

Serviciile noastre includ training-uri specializate de revenue management și instruirea personalului în utilizarea unui sistem dedicat, astfel încât echipa dumneavoastră să se familiarizeze cu o varietate de tehnici, instrumente de lucru și rapoarte ce pot contribui la maximizarea veniturilor.

Optimizarea spațiilor de evenimente/Revenue management pentru spațiile de evenimente

Sălile de evenimente și spațiile publice din cadrul hotelului dumneavoastră cum ar fi cafenelele, restaurantele, centrul spa sau chiar și zona de lobby pot deveni arii cu potențial generator de venituri cu ajutorul strategiei potrivite. Consultanții Spark Hospitality au expertiza necesară pentru a vă oferi soluțiile potrivite convertirii spațiilor neproductive în zone de profitabilitate, analizând posibilele bariere operaționale și identificând metode pentru îmbunătățirea satisfacției clienților și implicării angajaților.