Marketing

Expertii noștri în marketing și comunicare sunt specializați pe industria ospitalitatii; acest lucru ne permite să vă oferim o paletă largă de servicii de promovare adecvate ospitalității, astfel încât să conturăm împreună cea mai bună strategie de poziționare și comunicare pentru hotelul dumneavoastră. Prin crearea unui plan de acțiune detaliat, vom identifica cele mai potrivite mijloace și canale pentru a ajuta clienții să vă descopere hotelul și să devină oaspeți fideli.

Alături de echipa noastră, veți seta o strategie clară a acțiunilor de marketing și comunicare, veți contura o imagine de brand ușor de identificat și o poziționare aparte pentru proprietatea dumneavoastră, beneficiind de servicii dedicate/personalizate precum:

Plan anual de marketing
  • include market research, competition check, segmentarea clienților, strategia de poziționare, setarea obiectivelor, definirea indicatorilor de performanță (KPIs), tactici de urmat
Branding

creare strategie de brand și identitate vizuală

Managementul bazelor de date

și profilarea clienților pentru acțiuni de marketing personalizat

Relații Publice (PR)

reputation management, comunicate de presă, media relations, creare de conținut pentru diverse materiale, monitorizare presă, apariții media

Influencer marketing

organizare evenimente de profil (lansări de produse, opening events etc.)

Materiale promoționale și signalistică

Crearea de materiale promoționale și signalistică in-house conform ghidurilor de brand

Foto-video

realizarea de fotografii de brand și de produs și video-uri de promovare, și integrarea acestora în strategia de conținut.

Digital marketing

În era Internetului, înainte să facă o rezervare la hotel, turiștii se documentează în detaliu, analizând cu atenție resursele online disponibile despre locația respectivă. Astfel, fie că este vorba despre canalele de social media, despre website-ul hotelului sau despre review-urile online lăsate de alți clienți, prezența online a unei companii hoteliere este esențială.

Consultanții în marketing și comunicare ai Spark Hospitality vă sprijină în conturarea unei strategii online omnichannel, care să-i atragă pe turiști și să-i transforme în oaspeți și, respectiv, în clienți recurenți.

Serviciile noastre includ:

  • Auditarea prezenței online și crearea unui plan de acțiune coerent, prin integrarea și alinierea la nivel de mesaj a tuturor canalele existente
  • Analiză website existent sau creare website de brand sau de produs
  • Optimizare website prin strategii de SEO (search engine optimization)
  • Gestiunea canalelor de social media
  • Social media advertising și campanii Google Ads
  • Managementul canalelor de recenzii online (review management & OTAs content)
  • Email marketing & crearea de newslettere personalizate
  • Creare conținut (content marketing) pentru canalele online – website, social media, postări pe blog, articole etc.

Training-uri și workshop-uri specializate

Fiecare angajat al hotelului dumneavoastră poate deveni un ambasador de brand care să știe să atragă oaspeții de la primul contact, să promoveze hotelul și serviciile oferite, și chiar să facă up-sell aducând venituri suplimentare în zone care nu țin în mod specific de departamentul pe care îl reprezintă.

Toate acestea sunt posibile prin implicarea angajaților în cursuri dedicate de vânzări și marketing, eCommerce și satisfacție a clienților. Consultanții noștri organizează training-uri și workshop-uri specializate, cu accent pe tactici și return of investment, astfel încât echipa să poată implementa în cel mai scurt timp tehnicile descoperite și abilitățile dobândite