Alina Toie

Cu peste 20 de ani de experiență în leadership, care acoperă o varietate de industrii, inclusiv
vânzări în industria ospitalității și management comercial hotelier, atât la nivel local, cât și
internațional, Alina demonstrează o competență remarcabilă în înțelegerea diferitelor aspecte
ale dezvoltării generale a afacerii și a operațiunilor. Expertiza sa se extinde asupra
operațiunilor hoteliere și serviciilor comerciale, inclusiv managementul conturilor, marketingul,
relațiile publice, dezvoltarea relațiilor în diferite piețe sursă și formularea strategiilor bugetare
și de venituri.

Abordarea centrată pe client a Alinei, combinată cu pasiunea, reziliența, entuziasmul,
creativitatea, natura sa colaborativă, gândirea practică, versatilitatea și abordarea orientată
spre acțiune, o fac o profesionistă dinamică.

Înainte de a înființa Spark Hospitality, Alina a fost Director General la Asociația pentru
Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (Visit Oradea)  iar înainte de aceasta a ocupat
pozițiile de Director Comercial și Director de Vânzări pentru hoteluri aparținând brandurilor
Hilton și Ramada.

Alina demonstrează în mod constant abilități remarcabile în relațiile interpersonale, o înțelegere
comprehensivă a eticii profesionale, precum și calități puternice de leadership în inspirarea și
gestionarea eficientă a echipelor cu performanțe ridicate.

Proiecte

  • rebranding hotel
  • pre-deschidere
  • lansare hotel
  • management comercial de hoteluri
  • management operational
  • concepere și management de evenimente și festivaluri
  • bugetare venituri și cheltuieli

„De-a lungul experienței mele în leadership-ul comercial hotelier, am asistat direct la provocările și oportunitățile în continuă schimbare ale industriei noastre. De la complexitatea gestionării conturilor la arta de a întreține relații semnificative cu piețele sursă de turism, am avut privilegiul de a obține informații care vin doar cu timpul și experiența. La Spark Hospitality, ne angajăm să valorificăm acest cumul de cunoștințe pentru a da putere hotelurilor să atingă excelența. Credem că prin dezvoltarea de strategii inovatoare, prin promovarea unor legături autentice și prin aderarea la cele mai înalte standarde etice, putem nu numai să atingem, ci și să depășim așteptările clienților noștri. Călătoria noastră începe cu convingerea că fiecare hotel are potențialul de a străluci. Împreună, nu doar modelăm viitorul managementului comercial în industria ospitalității, ci îl redefinim.”
– Alina Toie