13-14 noiembrie 2023, Hotel Sheraton, București
Spark Hospitality, în colaborare cu winsed.swiss, a organizat cursul de vânzări cu tema „Transformarea vânzărilor în reușite hoteliere!” Evenimentul desfășurat pe parcursul a două zile la hotelul Sheraton din București, a fost prezentat de fondatoarele Spark Hospitality, Alina Toie și Cosmina Bucerzan. Având peste 20 de ani de experiență în ospitalitate și turism, Alina și Cosmina au susținut un amplu training menit să ofere perspective cuprinzătoare asupra tehnicilor și tacticilor de vânzări în domeniul ospitalității.
Cele două reprezentante Spark Hospitality și-au exprimat entuziasmul privind succesul acestui curs, afirmând: „Scopul nostru este de a oferi profesioniștilor din domeniul ospitalității instrumentele și mentalitatea necesare pentru a naviga printre provocările și oportunitățile pieței competitive de astăzi. Un business sustenabil începe cu înțelegerea și adaptarea la peisajul mereu schimbător al sectorului nostru de activitate.”
Perspective cheie ale cursului de vânzări în ospitalitate
Cursul a fost conceput pentru echipele de vânzări și marketing, pentru rezervări și pentru departamentele comerciale, dar și pentru proprietarii de hoteluri și directori generali care, prin intermendiul acestui training au putut dobândi abilități valoroase de conversație în vânzări prin interogare eficientă și ascultare activă, de cunoaștere profundă a tacticilor de poziționare a produsului pentru a ajunge la clienți la momentul potrivit, precum și instrumente eficiente pentru depășirea obstacolelor și a obiecțiilor, inclusiv tehnici de negociere și selectare a abordării de contractare potrivite, adaptate preferințelor clientului.
- Dezvoltarea unei mentalități orientate pe creștere și dezvoltare – Participanții au fost îndrumați să înțeleagă cum să-și alinieze activitățile cu strategia generală a hotelului, abordând o viziune dinamică și axată pe creștere susținută.
- Tactici de personalizare – Cursul a subliniat dezvoltarea unor abordări personalizate adaptate preferințelor clienților, țintind succesul încă de la primul contact cu aceștia. Participanții și-au însușit cunoștințe practice despre crearea de experiențe care să rezoneze cu diverse profiluri ale oaspeților.
- Prezentarea de (plus)valoare – Un focus cheie al training-ului a fost înarmarea participanților cu abilități de a prezenta și demonstra eficient valoarea serviciilor oferite de hoteluri, prin tehnici care articulează punctele unice de vânzare ale fiecărei proprietăți.
- Abilități de vânzare în sprijinul brandului – Participanții au descoperit tehnici de vânzare menite nu numai să promoveze brandurile individuale, dar care să potențeze și reputația destinației unde sunt poziționate hotelurile.
- Crearea de experiențe centrate pe client – Participanților le-au fost prezentate strategii pentru consolidarea oportunităților de vânzare prin alinierea serviciilor oferite la preferințele și așteptările oaspeților, promovând loialitatea și reputația pozitivă.
Acest curs de vânzări a lăsat o impresie de durată asupra participanților, înarmându-i cu abilitățile și cunoștințele necesare unui context atât de competitiv cum este cel al industriei ospitalității. Spark Hospitality și winsed.swiss vor continua să promoveze excelența în sectorul ospitalității și vă invită să urmăriți viitoarele colaborări și oportunități de a vă îmbunătăți abilitățile de management hotelier.